مردم از خدمات بیمه بی خبر هستن!!!

نبود اطلاع رسانی کافی دلیل عدم انجام بیمه عمرو تامین آتیه

چرا مردم ایران تمایلی به انجام بیمه عمر و تامین آتیه ندارند؟
این سوالیه که سال هاست شرکت های بیمه دارند به اون فکر می کنند
تحقیقاتی که در سالهای گذشته انجام شده به ما دیده خوبی میده با من همراه باش تا با این آمار بتونیم به جمع بندی درستی برسیم.
توی این آمار اعلام شد:

 ۱۰ درصد افراد توان مالی ندارند.

 ۱۳و نیم درصد افراد به شرکتهای بیمه اعتماد ندارند.

 ۱۷ درصد افراد عقیده دارند حق بیمه ها بالا است.

 ۳۲ درصد بزرگترین جامعه آماری اعلام کردند که اطلاعات ندارد.

 البته به نظر شخص بنده عدم اعتماد و تصور بالا بودن حق بیمه به دلیل نبود اطلاعات میتونه باشه.
حالا به نظر شما دلیل عدم انجام بیمه عمر و تامین آتیه در جامعه ما چی میتونه باشه؟

 بله نبود اطلاع رسانی کافی تو این مقاله به جزئیات طرح بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد می پردازیم و تلاش می کنیم دانش بیمه ای مردم عادی و نمایندگان پاسارگاد رو بالا ببریم.
پشتوانه و تضمین ها دربیمه های عمر و تامین آتیه اطلاعات مردم
ماده ۱ قانون بیمه مرکزی علت تاسیس بیمه مرکزی در سال ۱۳۵۰ نظارت دولت بر شرکت‌های بیمه حمایت بیمه گذاران و بیمه شدگان و هدایت امر بیمه در ایران است با  توجه به این ماده قانون متوجه میشیم تمام سی و چند شرکت بیمه‌ای زیر نظر بیمه مرکزی وزارت اقتصاد و دارایی و دولت هستند اما وقتی فردی میخواد بیمه عمر تهیه کنه بهترین ارگان برای استعلام و شرکت بیمه ، بیمه مرکزی میباشد  بیمه مرکزی تو صفحه رسمی خودش اعلام کرده به عموم هموطنان توصیه میکند به سطح توانگری مالی شرکتهای بیمه توجه داشته باشید.

سطح توانگری چی هست؟

 سطح توانگری شرکت های بیمه ای درجه ۱ تا ۵ است شرکت بیمه ای که نتواند ۱۰۰% تعهدات رو پاسخ بده مثلاً ۷۰ تا ۱۰۰ درصد باشه  درجه دو و همینطور هر چی از این عدد کمتر بشه درجه ۳ ۴ و ۵ بیمه مرکزی اعلام میکنه خصوصاً در بیمه های دراز مدت شرکت های بیمه ای که سطح توانگری مالی آن ها درجه یک توانگری هست سرمایه گذاری کنید.

آماری که در تصویر پایین میبینید توانگری مالی شرکتهای بیمه در چند سال گذشته قابل مشاهده است.

 اما از اونجایی که بیمه ها به صورت تخصصی دارند فعالیت می کنند شرکت بیمه‌ای در برخی از شاخه های بیمه ،بهتر عملکرد دارن داده تو تصویری که مشاهده می کنید فروش بیمه های عمر و تامین آتیه در کشور متعلق به بیمه پاسارگاد است

 اما دلیل این رشد و فروش زیاد چه عواملی میتونه باشه ؟

اول مدت زمان پاسخگویی به شکایات در بیمه پاسارگاد کمتر از ۱۵ روز انجام میشه.

دوم  شما با مبلغی برابر در شرکت های مختلف نهایت ۷ پوشش اصلی و در بیمه پاسارگاد ۱۲ پوشش اصلی خواهید داشت.

 شما عنوان یک شهروند ساده شما کدوم یکی از شرکت‌های بیمه را انتخاب میکنید؟
دلیل دیگری برتری بیمه پاسارگاد در بیمه های عمر مجوز قبولی اتکایی بیمه مرکزی هست که به بیمه پاسارگاد داده شده.
بیمه پاسارگاد این امکان را  دارد  که در بیمه های پرهزینه به شرکت‌های بیمه دیگه کمک کنه و شرکت های بیمه در این گونه قرارداد ها می توانند،به بیمه پاسارگاد تکیه کنند اینکه بدونید یه شرکت بیمه با همه ریسک هاش میتونه بیمه پاسارگاد تکیه کنه حس اعتماد در شما ایجاد خواهد کرد و دیگه نگرانی ازعدم پاسخگویی در زمان بروز خسارت وجود نداره.
یکی از بزرگترین دلایل موفقیت هر بنگاه اقتصادی ثبات مدیریت دراون کسب و کاره مدیران بیمه پاسارگاد سالهاست که تصمیم گیری می کنند و پای تصمیماتی که در این سال ها گرفتند ایستادند مشکلی که در شرکت های بیمه دیگر وجود داره عدم ثبات مدیریت و عدم وجود مدیر پاسخگو می باشد.
حالا که به جمع بندی این موضوع رسیدیم که یکی از پرطرفدار ترین و معتبرترین شرکت های بیمه در شاخه بیمه های عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد است بیاین با هم پوشش های این شرکت رو بررسی کنیم.

پوشش تامین آتیه (بازنشستگی)
پوشش بازنشستگی از جذاب ترین پوششهای بیمه های عمر به شمار می آید.
در شرکت های بیمه هر مبلغی که بیمه گذار یعنی شخص مشتری به شرکت بیمه پرداخت میکنه به دو بخش تقسیم میشه ۵۰ درصد مبلغ پرداختی نزد بیمه مرکزی سرمایه گذاری میشه به جهت تضمین و پشتوانه بیمه مرکزی مثل هر بنگاه اقتصادی پویا سرمایه هایی که نزد خودش هست رو در سبد های مختلف سرمایه گذاری تقسیم میکنه و مشتری بیمه از این سرمایه گذاری ها ۱۶ درصد سود تضمین بهره خواهد برد.

 شرکت بیمه به نوعی خودش رو بیمه ،بیمه مرکزی می کند.
اما بخش بعدی سرمایه گذاری نزد شرکت بیمه است شرکت های بیمه پایان هر سال وظیفه دارند سود مشارکت در منافع رو بین بیمه شدگان خودشون تقسیم کنند یعنی در پایان قرارداد شما:

 جمع مبلغ پرداخت دارید.

 ۱۶ درصد سود تضمین.

 سود مشارکت در منافع

 جمع این سه قلک که در طی سال ها برای شما سود مرکب ایجاد کردند،به شما نوید یک بازنشستگی خوب را میدهند.
در بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد شما به دو روش میتونید از این بازنشستگی بهره مند شوید روش اول به صورت یکجا و روش دوم به صورت مستمری بیمه پاسارگاد در هر دوره خدمات و پوشش های درمانی رو برای مشتریان خود در نظر گرفته که در اینجا با هم این پوشش ها رو بررسی میکنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *