مشکلاتی که بیمه عمر داره و نماینده های بیمه به شما نمی گن

 بیمه عمر نخرید اگر…

 

چرا نماینده های بیمه فقط در باغ سبز نشون میدن !؟ برخی از اونا فقط به فکر منافع خودشان هستند!! به نظر من بیمه های عمر مخصوصاً بیمه عمر پاسارگاد به اندازه کافی مزایا برای مردم داره که لازم نباشه به این وعده های دروغ و پوشالی گوش کنیم وعد هایی مثل بیمه دندانپزشکی،بیمه زایمان و…

چند وقت پیش در نمایشگاه بین المللی شاهد بودم نمایندگان بیمه در بیمه های مختلف توضیحاتی به مردم می دادند که با عقل جور در نمی آمد و در هیچ  شرایط خصوصی یا عمومی بیمه ای  نمیشد اونا رو پیدا کرد.

این که یک سری از خدمات اصلاً در بیمه عمر وجود نداره و نماینده های بیمه با وعده های پوشالی به مردم اونها رو معرفی می کنند یه مسئله است مسئله دیگه اینه که حقایقی در شرکتهای وجود داره که ممکنه به ضرر برخی افراد باشه و ندونستنش اونا رو به چالش بندازه.

از این رو این مقاله رو براتون  مینویسم تا شاید چراغ راهی باشه برای تصمیم گیری درست شما.

مشکلاتی که بیمه عمر داره و نماینده های بیمه به شما نمیگن

۱.      تو سن بالا بیمه عمر نخرید

تو اکثر شرکت های بیمه از سن ۵۵ سالگی به بعد دیگه به قصد سرمایه گذاری نباید بیمه عمر بخریم در شرکت بیمه پاسارگاد این ویژگی وجود داره که شما میتونید تا سن ۸۰ سالگی زیر چتر حمایتی بیمه باشید اما بحث سرمایه گذاری جداست و در این سنین جذابیتی برای سرمایه گذاری نخواهد داشت.همونطور که میدونید تو بیمه های عمر هرچی سن بره بالا از سود آخر کم میشه پس بهترین زمان برای انجام بیمه عمر چه زمانی هست؟ درسته همین حالا چون فردا سن شما از امروزتون بیشتره وهر چی سنتون بالا میره از سود آخرتون کم میشه

همانطور که متوجه شدید برعکس سنین بالا این سرمایه گذاری برای سنین پایین به شدت سودآور یکی از صندوق های سرمایه گذاری برای بچه ها میتونه بیمه‌های عمر با کیفیت باشه ضمناً بیمه پاسارگاد زیر ۱۲ سال و از یک سال به بعد پوشش های بیمه ای هم به کودکان شما ارائه می کند.

۲.      یه سرمایه گذاری کوتاه مدت افتضاح

درسته که طبق ماده ۱۵ آیین نامه ۶۸ شما میتونید زیر ۵ سال بیمه خودتون رو باز خرید کنید اما با این تفکر شروع بیمه نامه بزرگترین اشتباه است. لطفاً بیمه عمر نخرید!! درسته که ما میتونیم یه سال بیمه باشیم و پایان سال بر عکس تمام بیمه های دیگه حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد حق بیمه پرداختی مون رو دریافت کنیم اما اگر به قصد سرمایه گذاری بیمه عمر شروع می کنید نباید رو کوتاه مدت حسابی باز کنید هرچه قراردادهای بیمه عمر طولانی تر باشه سود شما نیز بیشتر خواهد بود طرح ۲۰*۲۰ بیمه پاسارگاد معقول ترین پیشنهاد من در این لحظه بهمن ۰۱ به شماست.

۳.      حق بیمه پایین به شما صدمه خواهد زد

اگر قراره بیمه عمر تهیه کنیم پیشنهاد می کنم بسته به سطح درآمدی و لول اجتماعی خودت این بیمه رو انجام بدی جهت مشاوره با من در تماس باشید راهنمایی کلی که میتونم بهتون بگم اینه که برای تعیین حق بیمه شما ده درصد درآمد ناخالص رو باید به حق بیمه عمرت تعلق بگیرد. بدترین کاری که بری افراد انجام می دهند اینه که بیمه عمر را از سر خودشون باز میکنن سر راهشون یه بازاریاب بیمه میاد و به خاطر اینکه بگن بیمه عمر دارند یه  بیمه ۵۰ یا ۱۰۰ تومانی از آن تهیه می کنند و دیگه میگن  ما بیمه عمر داریم اما غافل از اینکه اون بیمه نه بازنشستگی مناسبی به اونا میده و نه خدمات درمانی مناسب اون فرد رو.

۴.      عدم پرداخت به موقع حق بیمه ها

عدم پرداخت به موقع حق بیمه ها بزرگترین چالش مردم و همینطور نماینده هاست پیشنهادی می کنم  بیمه های عمرت رو به روش سالانه پرداخت کنید اینطوری دیگه هر ماه درگیر این مسئله نیستید که ای وای قسط بیمه و عقب افتاد یا رو هم جمع شده. هر سال یک باربرنامه ریزی می کنیم و پرداختش رو انجام میدیم در بیمه های عمر اگر شما حق بیمه را دیرتر از موعد پرداخت کنید بیمه عمر از اندوخته شما کسر خواهد شد و به بازنشستگی تون صدمه میزنه پس پیشنهاد می کنم بهترین روش پرداخت را انتخاب کنید و بیمه را سالانه و قطعاً به موقع پرداخت کنید اینطوری دیگه خیالتون راحته و اگر نمیتونید اقساط را به موقع پرداخت کنید به هیچ عنوان بیمه عمر نخرید

۵.      توانگری پایین شرکت بیمه

قبلا درباره توانگری مالی هم گفتیم و هم نوشتیم اگر به توانگری شرکت بیمه توجه نکنی شرکت بیمه‌ای با توانگری پایین انتخاب کنی باید هر سال و هر لحظه نگران سرمایت باشی پس نخریدن بیمه عمر بهتر از خریدن اون از شرکت‌های بیمه با توانگری پایینه.

۶.      پیشنهاد بیمه ۵ ساله و تمدید اون

مشاوران بیمه هستند که به شما پیشنهاد بیمه های پنج ساله می دهند و ادعا می کنند بعد از اون میتونید بازنشسته بشید اما همانطور که قبلاً گفتم شما بعد از پنج سال تازه حدوداً به اصل پولتون میرسین و اون زمان اگر بخواهید بیمه را تمدید کنید یه مشکل بزرگ وجود داره و اونم بالا رفتن سن شماست و همچنین معلوم نبودن سلامتی ما در ۵ سال آینده پس در زمان ثبت نام بیمه عمر توجه کامل به سوابق و طول دوره تشکیل سرمایه داشته باشید وگرنه بیمه عمر ۵ ساله نخرید.

 

پس نتیجه میگیریم

  • بیمه عمر نخریم اگر تو سن بالا صرفا میخوایم سرمایه گذاری کنیم.
  • بیمه عمر نخریم اگر میخوایم کوتاه مدت فکر کنیم و سود بگیریم.
  • بیمه عمر نخریم اگر حداقل ۱۰ درصد از درآمدمون رو حق بیمه نمیدیم.
  • بیمه عمر نخریم اگر اقساط بیمرو به موقع پرداخت نمیکنیم.
  • بیمه عمر نخریم اگر از شرکت بیمه با توتنگری پایین قراره بخریم.
  • بیمه عمر نخریم اگه گفتن ۵ ساله تموم میشه.

 

 

جهت مشاوره رایگان خرید بیمه عمر و تامین آتیه با من فرهاد طاهری بخش مدیر فروش و مدرس بیمه در تماس باشید خوشحال میشم نظراتتون رو زیر همین مقاله کامنت کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *